مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-27سياسي

یک درخواست رییس دادگستری کهگیلویه از مسئولان


رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه مسئولیت ها را امانت الهی عنوان و گفت: قصور ما به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می شود، پس فراخور مسئولیت ها در وظایف محوله خوب تلاش و عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه در دیدار اعضای شورای اداری، همراهی مسئولان را باعث کمک به مردم عنوان و ضمن ابراز رضایتمندی از مدیران شهرستان گفت: کسانی در مصدر امور قرار دارند که صرفا به بحث سیاست مایل نیستند بلکه سیاست و معنویت که شعار اصلی و هدف نظا جمهوری اسلامی بوده که برای آن قیام کردند، به آن پایبند هستند.

رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: دستگاه قضایی وظیفه اجرای قانون و صیانت از قانون و احقاق حق را دارد و در حد توان سعی و تلاش بر انجام وظیفه و اجرای مقررات بوده است.

وی مداخله برخی مسئولین در امور قضایی را یادآور شد و گفت: اما خوشبختانه فرماندار کهگیلویه هیچ مداخله ای نداشته و همواره قانون را اجرا کرده است.

سعیدی در ادامه صحبت های خود از مسئولان هم یک خواهش کرد و با بیان این که این میز و مسئولیت چند صباحی به من و شما به عنوان امانت الهی داده شده است اظهار کرد: خون های زیادی برای این نظام ریخته شد تا به ماها رسید، هزاران تکلیف از این سِمَت به گردن ما می آید، اگر جایی قصور کردیم به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درخواست رییس دادگستری کهگیلویه از مسئولان

یک درخواست رییس دادگستری کهگیلویه از مسئولان