مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-28فرهنگي

جزییات کنسرت تازه تهمورس پورناظری/ «باز آمدم» پس از 100 روز


تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی بعد از مدت ها توقف در فعالیت های خود، کنسرت «بازآمدم» را در کاخ سعدآباد تهران برگزار می کند.

- تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی بعد از مدت ها توقف در فعالیت های خود، کنسرت بازآمدم را در کاخ سعدآباد تهران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجموعه کنسرت های باز آمدم با طراحی و ایده پردازی تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که طی سال های گذشته با آهنگسازی آلبوم نه فرشته ام نه شیطان با طیف بیشتری از مخاطبان روبه رو شد، از روز دوازدهم تیر ماه سال جاری در مجموعه کاخ سعد آباد تهران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

این پروژه که در قالب عنوان کنسرت پرفورمنس اجرا می شود، یکی از معدود برنامه های موسیقایی تهمورس پورناظری است که این بار بدون مشارکت مستقیم برادرش سهراب پورناظری که این روزها درگیر پروژه در هوای بی چگونگی است، در معرض تماشا و شنیدن علاقه مندان موسیقی قرار می گیرد.

بریدا کیارس، سحر محمدی بروجردی، تینا جامه گرمی، علی جعفری پویان، ماکان خوی نژاد، رامین عبداللهی، آرین رضایی، علی قنبری و پگاه نیایی از جمله هنرمندانی هستند که در این کنسرت تهمورس پورناظری را همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کنسرت تازه تهمورس پورناظری/ «باز آمدم» پس از 100 روز

جزییات کنسرت تازه تهمورس پورناظری/ «باز آمدم» پس از 100 روز