مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-02اجتماعي

پژوهشگران جهاد دانشگاهی خلاهای فنی حوزه درمان ناباروری را پر می کنند


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی از آخرین یافته های حوزه درمان ناباروری استفاده می شود تا مراجعین این مرکز بالاترین شانس را برای فرزندآوری داشته باشند.

- ایسنا/قم معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی از آخرین یافته های حوزه درمان ناباروری استفاده می شود تا مراجعین این مرکز بالاترین شانس را برای فرزندآوری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا ناصرپور امروز 11 تیرماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های شش ساله گروه سلول های بنیادی مزانشیمی این معاونت، اظهار کرد: این گروه که مراحل پایانی اخذ موافقت قطعی خود را می گذراند، طرح های پژوهشی متعددی را دنبال می کند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به پروژه های تکمیل شده در سال 1401، مطرح کرد: پروژه های متعددی در زمینه درمان ناباروری و فناوری های مربوط به آن انجام شده است که از آن جمله می توان به تاثیر ترشحات سلول های بنیادی در بازیابی عملکرد بیضه در مدل هایی که دچار آزواسپرمی (کسانی که اسپرم ندارند) اشاره کرد، همچنین هوشمندسازی انکوباتورهای آزمایشگاهی نمونه ای از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان قم درحوزه پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران جهاد دانشگاهی خلاهای فنی حوزه درمان ناباروری را پر می کنند

پژوهشگران جهاد دانشگاهی خلاهای فنی حوزه درمان ناباروری را پر می کنند