مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-17سياسي

هنرمندان برای استمرار طرح پاکسازی حریم تئاترشهر دور هم جمع شدند


تعدادی از هنرمندان تئاتر با حضور در یک گردهمایی از مسئولان شهری خواستار استمرار طرح پاکسازی محوطه تئاترشهر و آغاز اجرای عملیات عمرانی حریم این مجموعه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، تعدادی از هنرمندان شناخته شده تئاتر روز یکشنبه بیست و پنجم تیر با حضور در یک گردهمایی که به دعوت مدیریت تئاتر شهر صورت گرفته بود، از مسئولان شهری خواستار استمرار طرح پاکسازی محوطه تئاترشهر و آغاز اجرای عملیات عمرانی حریم این مجموعه شدند.

در این مراسم که طی 2 مرحله برگزار شد ابتدا جمعی از هنرمندان تئاتر با مدیران شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران دیدار و پیرامون مسائل مختلف محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر گفتگو کردند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، سرهنگ حسن رحمان پور جانشین کلانتری جامی، اسماعیل خلج نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و نماینده موسسه هنرمندان پیشکسوت، قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، امیر دژاکام نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، مقصود نعیمی ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر، هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما، غلامرضا نعمتی معاون اداره کل هنرهای نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برای استمرار طرح پاکسازی حریم تئاترشهر دور هم جمع شدند

هنرمندان برای استمرار طرح پاکسازی حریم تئاترشهر دور هم جمع شدند