مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-16اقتصادي

سهم عوارض آلایندگی شهرداری تبریز کجاست؟


یکی از اتفاقات مثبت در منابع درآمدی شهرداری، 579 میلیارد تومان از محل عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده است اما هنوز نتوانستیم سهم شهرداری تبریز از عوارض آلایندگی را اخذ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری سخنگوی شورای شهر تبریز امروز در جلسه یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورا در خصوص گزارش منابع و مصارف هزینه ای سه ماهه شهرداری تبریز اظهار کرد: طی این مدت 2800 میلیارد تحقق بودجه رقم خورده است که 640 میلیارد تومان این رقم غیرنقدی بوده و در مجموع 63 درصد تحقق داشته است.

وی با بیان اینکه درآمد ناشی از تعرفه عوارض مطلوب بوده و باید در دیگر حوزه ها همچون ماده صد نیز فعالیت شهرداری افزایش یابد، تصریح کرد: باید پیگیری های لازم در خصوص رفع موانع درآمدی برخی از سازمان های شهرداری انجام گیرد تا موجب افزایش درآمد برخی از سازمان ها در کنار مناطق نیز باشیم.

دبیری با اشاره به اینکه 890 میلیارد برای بحث های ترافیکی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بخش عمده این بودجه مربوط به خرید اتوبوس و توسعه حمل و نقل ریلی است اما در مقوله ترافیک می توان با تمرکز بیشتر روی آموزش های فرهنگی و اجتماعی هزینه ها را کاهش داد.

روح الله رشیدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: گزارش سه ماهه ارائه شده توسط شهرداری فاقد جداول مربوط به بدهی و مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم عوارض آلایندگی شهرداری تبریز کجاست؟

سهم عوارض آلایندگی شهرداری تبریز کجاست؟