مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-14فناوري

امنیت ایمیل را جدی بگیرید


امروزه استفاده از ایمیل نسبت به گذشته بیشتر شده است؛ به گونه ای که برای هر موضوعی مورد استفاده قرار می گیرد درصورتی که استفاده از ایمیل راه امنی برای برقراری ارتباط نیست.

- امروزه استفاده از ایمیل نسبت به گذشته بیشتر شده است؛ به گونه ای که برای هر موضوعی مورد استفاده قرار می گیرد درصورتی که استفاده از ایمیل راه امنی برای برقراری ارتباط نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد زیادی از بدافزارها از طریق ایمیل گسترش می یابند و با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی، کاربران را متقاعد می کنند پیوست های نا امن را باز یا روی پیوند های فیشینگ کیلک کنند.

از آنجا که ایمیل برای زندگی دیجیتالی ما بیش از هر زمان دیگری مهم است، باید بتوانیم تشخیص دهیم آیا افراد همان هایی هستند که ایمیل آنها می گوید.

متوقف کردن حملات جعل هویت ایمیل به ترکیبی از بهداشت امنیتی، راهکارهای امنیتی ایمیل که از جعل هویت خاص محافظت می کنند و برخی از پارانویای سالم هنگام خواندن ایمیل ها نیاز دارد، حتی اگر به نظر می رسد از طرف افرادی است که به آنها اعتماد دارید.

حملات ایمیل که از گذشته فیشینگ استاندارد را منتقل می کند، در طول سال ها بیشتر مورد هدف قرار گرفته و در ادامه بهتر است برای درک بهتر از حملات جعل هویت ایمیل بدانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایمیل را جدی بگیرید

امنیت ایمیل را جدی بگیرید