مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-02اقتصادي

کاهش خاموشی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رییس جمهور


فرماندار رفسنجان از دستور مستقیم رییس جمهور در رابطه با کاهش خاموشی چاه موتورهای آب کشاورزی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: بنا به این دستور، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان از دستور مستقیم رییس جمهور در رابطه با کاهش خاموشی چاه موتورهای آب کشاورزی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: بنا به این دستور، خاموشی چاه های کشاورزی شهرستان در تابستان امسال از سه روز در هفته به یک روز در هفته تقلیل یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رضایی 11 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کاهش مصرف انرژی در تابستان، مقرر شده بود که هر هفته سه روز و هر روز به مدت پنج ساعت چاه موتورهای آب کشاورزی در رفسنجان خاموش شود که این کار هم به موتورها و هم به محصول آسیب وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه شهریور امسال رویداد مهم برداشت 65 هزار تن محصول پسته از باغ های این شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال های اخیر به دلیل عوامل مختلف تغییرات اقلیمی و خشکسالی ها محصولی نبود اما امسال این محصول به میزان زیادی وجود دارد و نیاز است آبرسانی به آن ها انجام شود تا محصول خوبی برداشت و امیدافرینی در جامعه ایجاد شود.

رضایی بیان کرد: آبرسانی به درختان مستلزم فراهم سازی انرژی برق و کاهش خاموشی های چاه موتورهاست که خوشبختانه این کاهش خاموشی ها به دستور رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خاموشی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رییس جمهور

کاهش خاموشی چاه موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رییس جمهور