مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-08سياسي

شهرداری اهواز کار با پول و اعتبار را بلد نیست


نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرق شهرداری حمیدیه و شهرداری اهواز در این است که شهرداری حمیدیه بلد هستند چگونه با پول و اعتبار کار کنند ولی در اهواز بلد نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز شامگاه جمعه در آیین افتتاح پنج پروژه شهری حمیدیه با بیان اینکه قصد ندارد حرف سیاسی بزند اظهار کرد: با اطمینان می گویم شهردار اهواز باید از شهردار حمیدیه یاد بگیرد چگونه پروژه تعریف و آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه بارها به شهردار اهواز اعلام کردیم که ورودی های شهر اهواز را درست و ساماندهی کند ولی اقدامی انجام نداده است افزود: وضعیت سه راه خرمشهر، میدان شهر، آسفالت خیابان های خروجی شهر به سمت حمیدیه قابل قبول نیست و این ضعف مدیران شهری و شهرداری اهواز را می رساند.

حسینی، زیباسازی شهر، بهره گیری از المان های مناسب (نماد)، مبلمان شهری و توسعه فضای سبز را از وظایف شهردار اهواز بیان کرد و گفت: شاید حدود یک صدم اعتباری که به اهواز اختصاص داده می شود به حمیدیه می رسد ولی شهر حمیدیه با همراهی و تعامل خوب شورای اسلامی و شهردار حمیدیه پروژه تعریف و به درستی از منابع مالی استفاده می کنند؛ چیزی که در شهرداری اهواز مشاهده نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز کار با پول و اعتبار را بلد نیست

شهرداری اهواز کار با پول و اعتبار را بلد نیست