مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-06اقتصادي

صدور دستور پلمب 2 واحد نانوایی متخلف در کاشان


دستور پلمب 2 واحد نانوایی متخلف در کاشان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر جواد مزروعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس گزارشات رسیده و بررسی های صورت گرفته با دو باب واحد نانوایی متخلف برخورد قانونی صورت گرفت.

وی ابراز داشت: از جمله تخلفات این نانوایی ها، برخورد نامناسب با شهروندان و همچنین کیفیت پایین نان بود که پس از بررسی های لازم، برخورد قاطع با آنها صورت گرفته و دستور پلمب آنها نیز صادر گردید.

جانشین کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان تصریح کرد: بازرسی از نانوایی ها متشکل از تیمی با حضور جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با نظارت فرمانداری به صورت مستمر انجام گرفته و با متخلفین امر به صورت قاطع برخورد می شود.

وی ادامه داد: تعدادی از نانوایی ها نیز به دلیل تخلفات صنفی مانند تراکنش های نامتعارف، به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان برای تعیین تکلیف و رسیدگی به تخلفات معرفی شده اند.

مزروعی در ادامه تاکید کرد: نان به عنوان یک محصول دولتی و ارزاق عمومی جزو موارد مهم مدیریت شهرستان است و برخی مباحث و مشکلاتی که به واسطه ناآگاهی یا تخلف ناخواسته برخی نانوایی ها موجب کسر سهمیه آرد آنها شده در ماه آتی برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور پلمب 2 واحد نانوایی متخلف در کاشان

صدور دستور پلمب 2 واحد نانوایی متخلف در کاشان