مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-24سياسي

در مسئله ازدواج نمی توانیم از تعاملات سنتی جامعه ایرانی گذر کنیم


توجه به چهارچوب مداری، حیا و عفت مداری در روابط اجتماعی، و گذر از رابطه های متنوع سطحی که ممکن است حتی با هدف آشنایی و با قصد ازدواج صورت بگیرد، - به آرامش ذهن افراد در زندگی مشترک کمک می کند.

، با اشاره به اینکه ما در حاضر در وضعیت گذار از سبک زندگی سنتی به مدرن هستیم، عنوان کرد: جامعه امروز ما با توجه به گسترش سبک تعاملات اجتماعی و نیز شبکه های مختلف اجتماعی، نه کاملاً پایبند به سنت است و نه جامعه مدرن محسوب می شود.

امروز در جامعه ما، یک تعامل سنتی برقرار است که در آن نقش و جایگاه خانواده و پدر و مادر هنوز قابل توجه اما متفاوت از گذشته هست، همانطور که در تمام دنیا هنوز جایگاه خانواده با شکل های مختلف خود وجود دارد و در جامعه ما نیز بزرگترین نهاد جامعه پذیر کردن و حمایت عاطفی و اقتصادی افراد، خانواده به حساب می آید.

وی در این خصوص افزود: نمی توانیم ادعا کنیم که پایبندی به سبک سنتی ازدواج و تشکیل خانواده موجب محافظت و جلوگیری از آسیب های بعدی در روابط بین زوجین می شود، و همینطور باید توجه داشت، با سوق دادن خانواده ها و توصیه به آنها در جهت حمایت و استقبال از سبک مدرن در ازدواج، اعمال نفوذ بزرگ ترها کمرنگ خواهد شد.

میرزایی تصریح کرد: به این خاطر که زمانی که دو طرف در سبک مدرن آشنایی و ازواج به شکلی که امروز در جامعه شاهد هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسئله ازدواج نمی توانیم از تعاملات سنتی جامعه ایرانی گذر کنیم

در مسئله ازدواج نمی توانیم از تعاملات سنتی جامعه ایرانی گذر کنیم