مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-24سياسي

اقدمات دستگاه قضایی سبب امید به عدالت شده است


یک مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری گفت: اقدامات دستگاه قضایی در دوره حجت الاسلام اژه ای سبب تقویت امید در جامعه به برپایی عدالت شده است.

- حجت حاجی زاده وکیل پایه یک دادگستری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مواضع حکیمانه حجت الاسلام اژه ای در صیانت از جایگاه عدالت در جامعه سبب تقویت امید در میان مردم و تقویت جایگاه عدلیه در کشورمان شده است.

وی با بیان این که بی شک با همدلی هرچه بیشتر می توان شاهد ثمرات هر چه بیشتر این نگاه حکیمانه بود، عنوان داشت: اشراف به مسائل و مشکلات کشور و عزم راسخ به منظور گره گشایی از مشکلات مردم و جاری ساختن این روش و رویه در بدنه دستگاه قضا سبب شده تا مردم نسبت به تحقق عدالت در عدلیه امید بیشتری بیابند.

دکتر حاجی زاده، کاهش زمان بررسی پرونده ها و بکارگیری ابزارهای مختلف مشورتی در صدور یک رای را نیز از دیگر ویژگی های برجسته دوران ریاست قوه حجت الاسلام اژه ای برشمرد و اضافه کرد: عدالت یکی از محوری ترین نیازهای هر جامعه برای پیشرفت و تعالی است و نخبگان هر جامعه باید در مسیر تحقق عدالت به عدلیه کمک کنند و این را به مطالبه ای تبدیل و مسیر پیشرفت جامعه را هموار کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه حبس زدایی و نیز بکارگیری آرای قضایی جایگزین نیز در دو سه ساله اخیر شاهد گشایش های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدمات دستگاه قضایی سبب امید به عدالت شده است

اقدمات دستگاه قضایی سبب امید به عدالت شده است