مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-25پزشكي

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم امام رضا(ع)


دومین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی همزمان با ایام دهه امامت و عید سعید غدیرخم طی روزهای 20 و 21 تیرماه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

- برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم امام رضا(ع) دومین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی همزمان با ایام دهه امامت و عید سعید غدیرخم طی روزهای 20 و 21 تیرماه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاه های علوم پزشکی که حداکثر تا یک سال گذشته فارغ التحصیل شده اند ، می توانند با مراجعه به پایگاه خبری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت یا با حضور در معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاههای خود نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، اقدام کنند.

قرائت سوگندنامه، اجرای مراسم تواشیح و سرود دسته جمعی، سخنرانی و گرفتن عکس یادگاری از جمله برنامه های جشن دانش آموختگی است.

آیین فارغ التحصیلی در واقع جشن و شروع یک تعهد و قرائت سوگندنامه توسط یک دانشجو است و دانشجویان بخصوص دانشجویان علوم پزشکی که آینده نظام سلامت جامعه را می سازند و با قشر بیمار سر و کار دارند، درواقع با حضور در مراسم فارغ التحصیلی، سوگند یاد می کنند که در نظام سلامت و در مسیر خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم امام رضا(ع)

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم امام رضا(ع)