مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-04سياسي

تابستان با طعم قصه های کربلایی موسی رضا


روستای ینگئجه ,و من و بچه ها و پیرمردی خوش سخن از یادگاران جبهه و جنگ، همیشه پذیرایمان بود و با قصه هایش سر ذوق می آوردمان، با نفسش تابستان هر سال طعم دیگری داشت اما تابستان امسال نه، - خبرگزاری فارس _ همدان؛ الهام شهابی.

 تابستان برای هر کدام از ما آدم ها رنگ و مزه خاصی دارد، برای بعضی ها طعم گوجه سبز می دهد با ترش مزه اش که زیر زبانت جا خوش می کند، فکرش را بکن زیر سایه درختی نشستی، پا روی پا انداختی و گوجه سبزها را غرق در نمک می کنی و خودت را مهمان این سبز خوشمزه، بعد هم در گذشته های زیبایت غرق می شوی و شاید هم در امیدهای آینده.

 برای بعضی ها هم مزه آب بازی سر ظهر را دارد، با خنده های از ته دل لابلای جیغ و فریادهای کودکانه، فکرش را بکن پدرت غرق در چرت بعدازظهر است و تو در هراس غرولندهایش، اما سرمست بازی و شادی هستی و نمی خواهی حتی برای ثانیه ای دست بکشی از این خوشی.

تابستان برای بعضی ها هم به رنگ گیلاس های تک دانه سرخ است که از لای برگ های درخت همسایه چشمک می زند، فکرش را بکن آن جا که منتظر می ماندی خانم همسایه گیلاس ها را بچیند و سبدی بیاورد به رسم همسایگی، تو هم در لحظه مشتت را پر می کردی از تحفه همسایه و شسته نشسته نوش جان می کردی، دو تا را برمی داشتی و جلوی آینه گوش هایت را مهمان دو جفت گیلاس یاقوتی می کردی و از ته دل خنده می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان با طعم قصه های کربلایی موسی رضا

تابستان با طعم قصه های کربلایی موسی رضا