مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-23فرهنگي

رویداد تئاتر «صاحبدلان» در قزوین به کار خود پایان داد


مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنجشنبه یکم تیر با تقدیر از برگزیدگان و تجلیل از هنرمندان، - در شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان، شب گذشته پنجشنبه یکم تیر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین به کار خود پایان داد.

محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در سخنانی گفت: رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان منور به نام شریعت مقدس اسلام با محتوا و مضمونی برپایه دین و شریعت است که این موضوع، اسباب مباهات ماست.

وی در ادامه ضمن ابراز خشنودی از میزبانی تئاتر صاحبدلان و تشکر از تمامی همکاران و دست اندرکاران برگزاری این رویداد هنری ادامه داد: ما در طی 5 روز میزبان حدود 50 مهمان خارجی از 4 گروه نمایشی بودیم.

در این مدت حدود 42 برنامه نمایشی، آموزشی و اجرایی برگزار شد و مردم حال و هوای نمایش را از نزدیک حس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تئاتر «صاحبدلان» در قزوین به کار خود پایان داد

رویداد تئاتر «صاحبدلان» در قزوین به کار خود پایان داد