مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:102023-06-26اجتماعي

خراسا ن شمالی نیازمند شتاب بخشی در سوادآموزی دارد


رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشورگفت: پانزده استان نیاز به شتاب بخشی در حوزه سوادآموزی دارند که یکی از این استان ها، خراسان شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا عبدی، معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در دومین شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان اظهار کرد: آموزش و پرورش محدود به یک وزارت خانه یا اداره کل نیست بلکه یک امر فرادستگاهی است.

وی گفت: با توجه به سند تحول آموزش و پرورش، نگاه به تعلیم و تربیت محدود به یک دستگاه اجرایی نمی تواند باشد.

معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور با بیان اینکه خراسان شمالی سالها درگیر عقب ماندگی ها و محرومیت ها بوده، افزود: استان خراسان شمالی با تلاش مضاعف در حوزه های مختلف در حال جبران است.

وی نهضت سوادآموزی را یکی از کار ویژه های جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: سوادآموزی از عهده سازمان نهضت سوادآموزی و آموزش و پرورش خارج است چون نیازمند یک اقدام همگانی و عزم جدی است.

عبدی، مسئولیت سواد آموزی در استان ها را بر عهده استاندار ذکر کرد و گفت: پانزده استان نیاز به شتاب بخشی دارند که یکی از این استان ها، خراسان شمالی است که البته در شتاب بخشی باید یک نقشه جامع برای باسوادی استان طراحی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسا ن شمالی نیازمند شتاب بخشی در سوادآموزی دارد

خراسا ن شمالی نیازمند شتاب بخشی در سوادآموزی دارد