مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-09ورزشي

والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا را از دست داد


والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت، دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت ها را از دست داد.

- ایسنا/خراسان شمالی والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت، دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت ها را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (یکشنبه 18 تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف آرژانتین رفت و 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

علی حاجی پور پاسور تیم ملی و یکی از ستاره های والیبال ایران در این مسابقه با مصدومیت شدید مواجه و با برانکارد از زمین خارج شد.

مریم عطاران، نائب رییس هیأت والیبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، این موضوع را تایید کرد و افزود: با پیگیری هایی که داشتیم به نظر می رسد مصدومیت این بازیکن، مقداری جدی باشد و دست کم یک بازی را استراحت کند.

وی با بیان اینکه هنوز خبر کاملا دقیقی از شدت مصدومیت این بازیکن فاروجی به دست نیامده است، گفت: با این اوصاف و براساس آنچه که فدراسیون والیبال اعلام کرده، تیم مردان والیبال ایران در کمتر از 18 ساعت پس از پایان بازی با آرژانتین، در حالی از ساعت 24 امشب به مصاف کوبا می رود که عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا را از دست داد

والیبالیست فاروجی تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا را از دست داد