مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:122023-07-15اقتصادي

تشریح دلایل رشد قارچ گونه سرعت گیرها در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، درباره سرعت گیرها و تعداد و روند رو به رشد آن در استان مطالبی زیادی منتشر شده است.

به تعداد مطالب منتشر شده هم وعده های زیادی برای ساماندهی آن انتشار پیدا کرده اما نتیجه این همه گزارش ها و دریافت وعده ها روند رو به رشد تعداد سرعت گیرهای غیر مجاز در استان مازندران بوده است.

حذف سرعت گیرها و الکترونیکی کردن آنها، استانداردسازی سرعت گیرها داخل شهری، تجهیز و نصب پل های عابر پیاده استاندارد، ایجاد چراغ های راهنمایی ویژه عابران پیاده از جمله موارد وعده های به سرانجام نرسیده در بحث سرعت گیرها است.

در همین ارتباط نصرالله بیگلری رییس پلیس راهور مازندران در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: کشورهای پیشرفته به سمت الکترونیکی کردن سرعت گیرها حرکت کردند.

وی با اعلام اینکه بیشترین فوت شدگان استان مازندران حدود 51 درصد مربوط به عابر پیاده است، تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که عابر پیاده قربانی سرعت بسیار زیاد هستند، نکته مهم استاندارد نبودن سرعت گیرها است.

رییس پلیس راهور مازندران خاطرنشان کرد: شهرداری ها و راهداری ها باید قواره استانداردسازی سرعت گیرها را رعایت کنند، دلیل نارضایتی مردم سرعت گیرهای غیر استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دلایل رشد قارچ گونه سرعت گیرها در مازندران

تشریح دلایل رشد قارچ گونه سرعت گیرها در مازندران