مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-28فرهنگي

وحید تاج با یک ارکستر مازندرانی کنسرت برگزار می کند


وحید تاج از خوانندگان نام آشنای موسیقی ایرانی روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه همراه با ارکستر ملی مازندران کنسرت ویژه ای را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارکستر ملی مازندران (نوان) در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه سال 1402 به خوانندگی وحید تاج از هنرمندان نام آشنای موسیقی ایرانی کنسرتی را در سالن جهان نمای چالوس برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت که به رهبری ارکستر محمدرضا عمو جوادی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، قطعاتی در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران با همراهی ارکستری مشتمل بر سازهای ایرانی اجرا می شود.

وحید تاج از جمله هنرمندان گزیده کار و فعال موسیقی ایرانی است که هفدهم آبان ماه سال 1362 در دزفول متولد شد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آهنگسازی از دانشگاه سوره است که خوانندگی را از کودکی آغاز کرده و از شاگردان اصلی مرحوم محمدرضا شجریان بوده است.

این در حالی است که تلمذ نزد استادانی چون علی تاج، حمیدرضا نوربخش، مظفر شفیعی و کریم صالح عظیمی از دیگر فعالیت های وحید تاج در عرصه فراگیری آواز بوده است.

او در عرصه آهنگسازی نیز نزد هنرمندانی چون مصطفی کمال پورتراب، شریف لطفی، تقی ضرابی، کیاوش صاحب نسق، نادر مشایخی، وارطان ساهاکیان، امیرحسین اسلامی و میلاد عمرانلو به فراگیری موسیقی پرداخته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید تاج با یک ارکستر مازندرانی کنسرت برگزار می کند

وحید تاج با یک ارکستر مازندرانی کنسرت برگزار می کند