مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15اقتصادي

صرفه جویی یک میلیون دلاری در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی


مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی گفت: با تکیه بر توان متخصصان و سازندگان داخلی صرفه جویی یک میلیون دلاری در اجرای طرح ارتقای دوربین های سایت صنعتی این پالایشگاه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز صفتی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم، رشد تولید و توسعه اقتصاد دیجیتال، اقدامات خوبی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از مجتمع گاز پارس جنوبی و به عنوان پالایشگاه پیشرو در حمایت از شرکت های فناور بومی و اعتماد بر توان متخصصان داخلی، پروژه به روز رسانی و ارتقای دوربین های سایت صنعتی برای اولین بار با صرفه جویی یک میلیون دلاری طراحی و اجرا شد.

مدیر پالایشگاه پنجم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به معایب دوربین های قبلی مستقر در این پالایشگاه اشاره و اظهار کرد: کیفیت پایین تصاویر، ناپایداری سیستم و عدم رضایت کاربران، توقف تولید، پشتیبانی، تأمین قطعات یدکی موجب شد با برنامه ریزی دقیق و منظم و تکیه بر توان و دانش سازندگان داخلی و دانش بنیان ها، دوربین های پیشرفته نصب و با موفقیت به بهره برداری رسید.

وی افزود: از دستاوردهای اصلی در این طرح می توان به دیجیتال و به روز شدن سیستم به همراه کیفیت بسیار بالای تصاویر، اطمینان از آماده به کاری و پایداری سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی یک میلیون دلاری در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

صرفه جویی یک میلیون دلاری در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی