مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-11اقتصادي

ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای سیستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای منطقه سیستان خبر داد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازنگری طرح جامع آبرسانی و ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای منطقه سیستان گفت: این طرح که در قالب پنج ناحیه فشاری انجام خواهد شد، موجب رفع مشکل افت فشار و قطعی آب روستاها خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در دهه 70 برای کلیه روستاهای سیستان شبکه آبرسانی انجام، که در آن زمان سرانه آبی و ضریب رشد جمعیت تحت پوشش واقعی پیش بینی نشد، افزود: این موضوع به دلیل قطر پایین لوله در فصول گرم سال موجب افت فشار آب و قطعی آب در شهرستان های هیرمند، نیمروز، زابل و هامون می شود.

وی اظهار کرد: به منظور حل مشکل، مطالعات مهندسی مجدد بررسی طرح انجام و هم اکنون اجرای خطوط انتقال اصلی بر مبنای پنج زون ناحیه فشاری در حال اجرا است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیروی زمینی سپاه قدس استان به عنوان معین عملیات اجرایی طرح در مدت تعیین شده در قرارداد محرومیت زدایی تکمیل و به بهره برداری برسد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ادامه داد: پیش بینی می شود حدود 250 کیلومتر خطوط انتقال اصلی و فرعی برای ارتقای سیستم انتقال و توزیع در قالب طرح جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای سیستان

ارتقای سطح بهره مندی از آب در 945 روستای سیستان