مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-17سياسي

افتتاح پتروشیمی گچساران با حضور رییس جمهور


پتروشیمی گچساران ایرانی ترین الفین کشور به دست رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران پتروشیمی شهرستان گچساران به دست رییس جمهور دولت سیزدهم افتتاح شد.

سید علی احمدزاده در این آیین اظهار کرد: شرکت پتروشیمی گچساران با حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از محصولات ایرانی در راستای پاسداری از اقتصادی ملی اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی بیان کرد: این شرکت در کنار پیشبرد اهداف کلان خود با مراکز دانش بنیان و با بیش از 70 شرکت ایرانی به منظور طراحی، ساخت و نصب تجهیزات مهم موردنیاز در تعامل بوده به طوری که در برآورد کلی 83 درصد از این طرح ساخت داخل است.

استاتدارکهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور رعایت استانداردهای زیست محیطی، در ساخت مجتمع پتروشیمی گچساران از فناوری روزآمد دنیا (ZDL) استفاده شده که از ورود پساب های مایع به عرصه های طبیعی جلوگیری می کند.

  احمدزاده عنوان کرد: محصولات شرکت و ظرفیت اسمی (سالیانه) این مجتمع تولید یک میلیون تن اتیلن و 184 هزار تن سی تری پلاس است.

وی گفت: این طرح یکی از طرح های مهم صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود که بر اساس ظرفیت های بالقوه و در راستای سیاست های کلان اقتصادی کشور به منظور افزایش محصولات پتروشیمی و همچنین به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی استان احداث شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پتروشیمی گچساران با حضور رییس جمهور

افتتاح پتروشیمی گچساران با حضور رییس جمهور