مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-02سياسي

تخلف اداری در دستگاه های اجرایی اردبیل به دقت رصد می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: هرگونه سهل انگاری، ترک فعل و یا تخلف در عملکردهای اداری کارکنان دستگاه های اجرایی استان رصد و با آن برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: امنیت روانی مردم خط قرمز فعالیت دادستان اردبیل است و ما در صیانت از امنیت شهروندان و ارتقای احساس عدالت در جامعه ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای زندگی عمومی در دستور کار دادستانی قرار دارد، تصریح کرد: در هفته قوه قضاییه برنامه های متعددی از سوی دادستانی و در راستای تبیین جایگاه عدالت و تأمین امنیت شهروندان برگزار و در آن بر صیانت از این امنیت تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند و ما به عنوان کارگزاران نظام در تأمین نیازمندی های عمومی و خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

آفاقی با اعلام حمایت دادستانی عمومی و انقلاب اردبیل از مدیران دلسوز و توانمند افزود: مطالبه و پیگیری خواسته های مردم در دستور کار ما قرار دارد و دادستانی نسبت به هرگونه سهل انگاری، ترک فعل و تخلف در عملکردهای اداری کارکنان دستگاه ها بسیار حساس عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف اداری در دستگاه های اجرایی اردبیل به دقت رصد می شود

تخلف اداری در دستگاه های اجرایی اردبیل به دقت رصد می شود