مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-12حوادث

تلف شدن یک خوک براثر برخورد با خودرو


تصادف یک خودروی سواری با یک خوک وحشی در جاده قوچان-چکنه موجب تلف شدن خوک شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس راه سرولایت گفت: تصادف یک خودروی سواری با یک خوک وحشی در جاده قوچان-چکنه موجب تلف شدن خوک شد.

سرگرد مصطفی عباسی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: سه شنبه شب تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با خوک در محور مواصلاتی قوچان - چکنه منجر به بروز خسارت به پراید و تلف شدن این حیوان شد.

وی با بیان ضرورت رعایت نکات ایمنی در هنگام تردد شبانه تأکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان باعث حفظ جان خود و سرنشینان می شود.

فرمانده پلیس راه سرولایت همچنین خاطرنشان کرد: حدود 34 درصد سرنشینان به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی جان خود را در تصادفات از دست می دهند.

وی با بیان اینکه عامل انسانی بیش از 60 درصد تصادفات را در بر می گیرد، عنوان کرد: ترانزیتی بودن، دوطرفه و کم عرض بودن و در برخی نقاط تاریکی و عدم نصب تابلوهای راهنمای مناسب و عدم وجود مجتمع رفاهی مناسب برای استراحت رانندگان از جمله عوامل واژگونی ها است.

سرگرد عباسی ادامه داد: عدم اصلاح شیب ها، اختلاف سطح بین شانه و سطح سواره رو، پیچ های خطرناک و تند طول مسیر و قوس جاده ای با میدان دید بسیار کم نیز از جمله عوامل تأثیرگذار در بروز تصادفات و واژگونی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن یک خوک براثر برخورد با خودرو

تلف شدن یک خوک براثر برخورد با خودرو