مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28اقتصادي

تولید روزانه 2 هزار 200 دستگاه خودرو در سایپا


مدیر عامل سایپا با بیان این که در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه قرارداد همکاری امضا کرده ایم، گفت: تلاش ما بر تولید دانش بنیان است، روزانه 2 هزار 200 دستگاه خودرو در سایپا تولید می شود.

- اخبار شرکت ها؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است، گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت، ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، محمدعلی تیموری در کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد، با بیان اینکه میزان گردش مالی صنعت خودرو در کشور 436 هزار میلیارد تومان است که 2.

9 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را شامل می شود، گفت: در حال حاضر 27 میلیون خودرو در کشور در حال تردد است که بیش از 17 میلیون دستگاه آن فرسوده و مصرف این خودروها بیش از 10 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش است که این امر باعث آلودگی زیست محیطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 2 هزار 200 دستگاه خودرو در سایپا

تولید روزانه 2 هزار 200 دستگاه خودرو در سایپا