مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-04سياسي

آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت


مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت خبر داد.

- مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی، در این باره گفت: استقرار و پیاده سازی سامانه سرباز ماهر از مدتی پیش در دستورکار قرار گرفت.

در واقع هدف از طراحی این سامانه نهایی شدن آمار و سهولت در ثبت نام های کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره گیری از دوره های آموزش مهارت آموزی بود.

وی با بیان اینکه در نهایت سامانه یکپارچه سرباز ماهر طراحی و تولید شد، گفت : در همین راستا روز گذشته 12 تیرماه جلسه ای به منظور هماهنگی و استقرار سامانه سرباز ماهر با حضور سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و نمایندگان شرکت های متولی برنامه نویس برگزار شد.

در این نشست مصوب شد، از هفته آینده نسخه اولیه سامانه با هماهنگی سازمان فنی حرفه ای به عنوان عمده ترین تامین کننده سرویس های خدماتی، برای کارکنان وظیفه فراجا اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت

آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت