مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-15اقتصادي

کارگروه ویژه بررسی و حل موضوعات شهرک های صنعتی اشتهارد


واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند با همدلی و تفاهم نسبت به راه اندازی تصفیه خانه های بازچرخانی آب، ایجاد نیروگاه های سی اچ پی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه 24 تیر ماه 1402 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد، با بیان اینکه با جدیت درصدد حل مشکلات و موانع فعالان اقتصادی استان هستم، گفت: بر این اساس حل مسائل استانی را با همراهی مدیران مربوطه و موضوعات کلان را در ابعاد ملی پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیز از بخش خصوصی استان انتظار می رود در راستای تعهدات اجتماعی خود جهت ارتقا سرانه هایی همچون آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزشی در کنار دولت قرار گیرند.

عبداللهی گفت: بی شک بدون هم افزایی و همپوشانی نمی توانیم امور را اداره کنیم، بسیاری از موانع با همکاری و مدیریت صحیح حل خواهد شد.

وی افزود: خیرین استان اکنون ورود بسیار خوبی در مدرسه سازی داشته اند ولی در این زمینه به کمک های بیشتری نیاز داریم و دست همراهی صاحبان صنایع و نیکوکاران را به گرمی می فشاریم.

استاندار البرز گفت: شهرک های صنعتی استان می توانند با همکاری بیشتر و اندکی هزینه از سوی صاحبان صنایع به بهترین شهرک های کشور تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه بررسی و حل موضوعات شهرک های صنعتی اشتهارد

کارگروه ویژه بررسی و حل موضوعات شهرک های صنعتی اشتهارد