مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-08حوادث

تبعه بیگانه، همسر خود را کشت و روانه زندان شد


فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: تبعه بیگانه که همسر 28 ساله خود را به قتل رسانده بود، با هوشیاری ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته شانزدهم تیرماه در پی وقوع یک فقره قتل در روستای فامور شهرستان کازرون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پاسگاه  فامور سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند در همان لحظات اولیه قاتل که همسر خود را خفه کرده بود و قصد فرار داشت را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه قاتل 36 ساله که اتباع بیگانه بود در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد، گفت: متهم بر ای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضا ئ ی و از آن طریق روانه زندان شد.

یک کشته و 8 مجروح حاصل برخورد وانت پیکان با نیسان رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد وانت پیکان با یک نیسان در محور مواصلاتی فیروزآباد -میمند، یک نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند .

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: ماموران پلیس راه شمال با دریافت خبری از وقوع یک تصادف در محور مواصلاتی فیروزآباد -میمند مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعه بیگانه، همسر خود را کشت و روانه زندان شد

تبعه بیگانه، همسر خود را کشت و روانه زندان شد