مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-30سياسي

کارنامه آمریکایی ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:حقوق بشر آمریکایی مثلث نفاق، زورگویی و خیانت به ملت هاست که شعار جذاب حقوق بشر می دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت و کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملا سیاه است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:حقوق بشر آمریکایی مثلث نفاق، زورگویی و خیانت به ملت هاست که شعار جذاب حقوق بشر می دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت و کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملا سیاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به ولادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت و بر حضور جدی در جشن های این دهه و کمک به برگزاری آن تاکید و اظهار کرد: دوربین های متعدد دنیا حضور ما در مراسم دینی را رصد می کنند پس حضور خود در این مراسم را پررنگ کنید.

وی با گرامیداشت مناسبت های هفته پیش رو در ادامه با اشاره به روز دهیاری ها گفت: مطالباتی از شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه شهرداری مرکز استان وجود دارد تا کمک کنند وجهه این شهر مناسب شهر زیارتگاه حاج قاسم باشد.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به روز صنعت و معدن بیان کرد: بنگاه های بزرگ اقتصادی استان باید کمک کنند تا رنج محرومیت از چهره استان کرمان زدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه آمریکایی ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است

کارنامه آمریکایی ها در دفاع از حقوق بشر کاملا سیاه است