مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-06بين الملل

روایت صهیونیست ها از قدرت نمایی رزمی حزب الله در مناطق مرزی لبنان


یک فرمانده ارشد صهیونیستی با اشاره به مناقشات مرزی تل آویو با لبنان اذعان کرد که حملات موشکی اخیر جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی نشان دهنده قدرت رزمی بالای حزب الله برای نبرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک فرمانده ارشد نظامی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پاسخ موشکی حزب الله لبنان به تحرکات مرزی نظامیان اسراییلی در منطقه مرزی مشترک با اراضی اشغالی را حساب شده و ناشی از آمادگی رزمی کامل حزب الله لبنان برای نبرد سرنوشت ساز دانست.

خبرگزاری المیادین، شامگاه پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که غیورا عنبار سرتیپ نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی با اذعان به توان رزمی بالای نیروهای نظامی حزب الله لبنان برای مقابله با این رژیم اذعان کرد که حزب الله لبنان امروز با شلیک یک خمپاره از روستای مورد مناقشه مرزی الغجر به سمت اراضی اشغالی پیام خود را به این رژیم صادر کرد.

این فرمانده ارشد صهیونیستی در تحلیلی از واکاوی پاسخ موشکی حزب الله فاش ساخت که حزب الله با این شلیک به تل آویو نشان داد که آمادگی رزمی برای گشودن نبردی مستقیم علاوه بر از ناحیه شرق سوریه علیه ما، بلکه توانایی نبرد مستقیم با ما از منطقه شمالی تل آویو را نیز داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صهیونیست ها از قدرت نمایی رزمی حزب الله در مناطق مرزی لبنان

روایت صهیونیست ها از قدرت نمایی رزمی حزب الله در مناطق مرزی لبنان