مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-04فرهنگي

نمک شناسی حکم می کند با تلویزیون ادامه دهم


که این روزها در سریالی با عنوان «فراری» همکاری دارد، با بیان اینکه متولد شده صداوسیماست و نمک شناسی حکم می کند با رسانه ای که دیده شده فعالیتش را ادامه دهد، - جی پلاس، حسین رفیعی با اشاره به حضورش در فراری که سریالی در ژانر کودک است، اظهار می کند، عاشق کار کودک است و هر کاری در این حوزه پیشنهاد شود، علاقمندانه آن را می پذیرد.

گله برای آدم های ضعیف است ایسنا نوشت؛ رفیعی درباره فعالیت خود در این روزها در تلویزیون و همچنین مدیوم های دیگر نیز بیان کرد: من کارم هنر است، این کار را بلدم، برای آن زحمت کشیدم و تحصیلاتش را دارم بنابراین تا وقتی که بخواهم کار می کنم و اگر هم نخواهم مشخص است که با این سلیقه جور نیستم و در مدیوم دیگری کارم را بدون هیچ مشکلی ادامه می دهم.

ولی هیچ وقت گله نمی کنم چراکه معتقدم گله برای افرادی است که احساس ضعف می کنند.

محکوم شدم به اینکه چرا یک بازیگر باید مجری شود وی درباره ی اینکه آیا او را به عنوان مجری بپذیریم یا بازیگر؟ توضیح می دهد: من بازیگر بودم که سمت اجرا آمدم و روزهای اول هم حتی محکوم شدم به اینکه چرا یک بازیگر باید مجری شود، خیلی از کارها را هم از دست دادم.

ولی در این سال های اخیر می بینم خیلی از دوستانی که نقد می کردند بازیگر نباید مجری شود، خودشان اجرا می کنند و اصلا اشکالی هم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک شناسی حکم می کند با تلویزیون ادامه دهم

نمک شناسی حکم می کند با تلویزیون ادامه دهم