مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:322023-07-03اقتصادي

هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریورماه برگزار می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون، هجدهمین جشنواره انتخاب تعاونی های برتر کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جمشید امیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله ثبت نام تعاونی ها در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور اظهار کرد: شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون، هجدهمین جشنواره انتخاب تعاونی های برتر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: شرکت های تعاونی می توانند به منظور ثبت نام در جشنواره از امروز وارد سایت شده و مراحل آن را طی کنند؛ 30 تیرماه آخرین فرصت برای تکمیل ثبت نام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی رعایت اصول بین المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضا به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست مهمترین شاخص های رقابت برای انتخاب تعاونی های برتر است.

امیدی تعداد تعاونی استان را یک هزار و 948 واحد برشمرد و اضافه کرد: مراحل رتبه بندی و داوری تعاونی های برتر پس از ثبت نام در سامانه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریورماه برگزار می شود

هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در شهریورماه برگزار می شود