مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-23بين الملل

روسیه: آمریکا باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد


آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: آمریکا باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سفیر روسیه در واشنگتن در مصاحبه با ریانووستی گفت: ایالات متحده آمریکا که در درگیری اوکراین دخالت دارد، موظف است هزینه های بازسازی این کشور را متقبل شود.

آنتونوف با تاکید بر اینکه حاکمان آمریکا مستقیماً مسئول هر اتفاقی هستند که در اوکراین رخ می دهد، افزود: با توجه به تلاش های طولانی مدت ایالات متحده برای ایجاد یک وضعیت متشنج در مرزهای روسیه و تبدیل اوکراین به کشوری مخالف مسکو، واشنگتن باید تمام اقدامات لازم را برای بازسازی اوکراین انجام دهد.

سفیر روسیه با اشاره به ناهماهنگی هزینه های ایالات متحده در حمایت از رژیم اوکراین و وضعیت واقعی جهان، خاطرنشان کرد: آمریکا بودجه هنگفتی را در رابطه با اوکراین به هدر می دهد و این در حالی است که احتمال اشتباه محاسباتی در هزینه تجهیزات نظامی عرضه شده به اوکراین در حد میلیاردها دلار وجود دارد.

آنتونوف افزود: ایالات متحده در حالی این بودجه هنگفت را در اوکراین به هدر می دهد که به فقیرترین کشورهای جهان از جمله کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیا که مردم آن به کمک نیاز دارند و از گرسنگی رنج می برند، توجه لازم را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد

روسیه: آمریکا باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد