مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-01سياسي

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی در 10 سال اخیر به طلاق منجر شده است


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بیان کرد که ازدواج های 10 سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم و براساس آمارها تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی به طلاق منجر شده است.

- مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها: تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی در 10 سال اخیر به طلاق منجر شده است مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها بیان کرد که ازدواج های 10 سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم و براساس آمارها تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی به طلاق منجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سعید کرمی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در یک برنامه رادیویی گفت: بهترین بخش فعالیت های ما در زمینه ازدواج دانشجویی است، ما با حمایت های شخص مقام معظم رهبری سالیان زیادی است که مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر زیارتی زوج های جوان در کنار سفر به مشهد در مجموعه دوره های آموزشی در رابطه با زندگی و همسرداری شرکت می کنند.

هر دانشجویی که تازه ازدواج کرده می تواند از این سفره بهرمند شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بیان کرد: ازدواج های ده سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم، طبق آمار تنها 5 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی در 10 سال اخیر به طلاق منجر شده است

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی در 10 سال اخیر به طلاق منجر شده است