مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-25سياسي

سردار نقدی: نمایش واقعه غدیر توسط سپاه در اکثر شهرها اجرا می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه غدیر یک جنبش حرکت خودجوش بوده و در سپاه در این راستا اقداماتی انجام شده، گفت: پیوستن اصناف و اقشار مختلف به پویش غدیر در دستور کار ما قرار دارد و همچنین در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می شود و کاروان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، چهارمین جلسه هم اندیشی و هم افزایی ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر با حضور نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولین اجرایی مراسم غدیر در استان های تهران، قم و البرز و روسای شورای هماهنگی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری در محل دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید غدیر گفت: یکی از ویژگی های مؤمن فرصت شناسی بوده و فرصت به معنای وقت های ویژه ای است که باید در آن کاری انجام گیرد تا در سرنوشت جامعه اثرگذار باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی واقعه غدیر را یک فرصت توصیف کرد که از طریق برگزاری جشن ها و مراسم مرتبط با آن می توان پیام آن را به دنیا و به نسل جوان منتقل کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت غدیر و توجه به آموزه ها و آرمان این روز بزرگ تاریخی، برای مؤمنان و جامعه اسلامی گفت: یکی از ویژگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: نمایش واقعه غدیر توسط سپاه در اکثر شهرها اجرا می شود

سردار نقدی: نمایش واقعه غدیر توسط سپاه در اکثر شهرها اجرا می شود