مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:042023-07-11سياسي

سخنرانی شهردار بندرخمیر در نشست شهرداران شهرهای تالابی جهان در فرانسه


دومین نشست شهرداران شهرهای تالابی جهان (43شهر) در شهر تالابی آمیان فرانسه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دومین نشست شهرداران شهرهای تالابی جهان (43شهر) در شهر تالابی آمیان فرانسه برگزار شد.

در این نشست به معرفی شهرهای جدید تالابی ثبت شده به شبکه جهانی شهرهای تالابی جهان و تصمیم گیری در خصوص مدیریت این شبکه پرداخته شد که شهردار بندرخمیر و شهردار ورزنه به عنوان دو شهر تالابی ایران در این نشست حضور داشتند.

تعامل و گفتگو با تیم های تخصصی و افراد تأثیرگذار در حوزه مسایل تالاب در دنیا و آشنایی با نمایندگان ارشد کنوانسیون رامسر، بازدید از تالاب های شهر امیان، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی مختلف از جمله برنامه های این نشست بوده است.

شهردار بندرخمیر در این نشست به ارایه تجربه بندرخمیر به عنوان یک شهر تالابی ثبت شده در شبکه شهرهای یادگیرنده یونسکو پرداخته و ایده *شهر یادگیرنده تالابی* را مطرح ساخت.

در این سخنرانی 20 دقیقه ای و پس از آن بخش سوال و جواب، شهردار بندرخمیر به چگونگی بهره گیری از مشارکت های مردمی و نقش آموزش های مستقیم و غیرمستقیم در توانمندسازی و آگاه سازی جامعه محلی و شهروندان اشاره کرده و اظهار کرد نمونه بندرخمیر می تواند الگوی مناسبی برای توسعه پایدار مبتنی بر آموزش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی شهردار بندرخمیر در نشست شهرداران شهرهای تالابی جهان در فرانسه

سخنرانی شهردار بندرخمیر در نشست شهرداران شهرهای تالابی جهان در فرانسه