مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-27اقتصادي

وزیر راه: «سیمرغ» به ناوگان هوایی باری کشور می پیوندد


سال گذشته دست اندرکاران به رییس جمهور وعده تکمیل هواپیمای سیمرغ را داده بودند، این وعده به سرانجام رسید و ما نیز پس از بازدید از کارخانه هواپیماسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش بعدازظهر امروز ضمن تشریح دستاوردهای سفر خود به اصفهان اظهار داشت: در این سفر 665 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به مردم تحویل شد و عملیات اجرایی 53 هزار واحد مسکونی نیز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحویل 11 هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مردم گفت: علاوه بر پروژه های مسکن، 10 کیلومتر پروژه جاده سازی و 460 کیلومتر پروژه بهسازی راه، در کل استان به بهره برداری رسید و یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های بهسازی اختصاص یافت.

وی افزود: امروز از پروژه قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان بازدید کردیم، توسعه قطارهای سریع السیر در خطوط مختلف از جمله تهران - مشهد - تهران، تهران - اصفهان و غیره سیاست قطعی وزارت راه و شهرسازی است و اهتمام کامل برای تکمیل این پروژه ها در دولت وجود دارد.

بذرپاش با اشاره به بازدید از کارخانه هواپیماسازی ایران گفت: سال گذشته دست اندرکاران این کارخانه به رییس جمهور وعده تکمیل هواپیمای سیمرغ را داده بودند که الحمدلله این قول به سرانجام رسید و ما نیز پس از بازدید از این مجموعه، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: «سیمرغ» به ناوگان هوایی باری کشور می پیوندد

وزیر راه: «سیمرغ» به ناوگان هوایی باری کشور می پیوندد