مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-09سياسي

اعلام برنامه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی


برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دکتر فاطمه بصیری پور،مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الرضا (ع)  خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهارداشت: حجاب و عفاف سدی بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی است؛ اگر قلعه مستحکم عفاف و حجاب زن مسلمان فتح شود راه بردگی جامعه اسلامی هموار خواهد شد.

وی با بیان این که حجاب دینی پادزهر تهاجم فرهنگی غرب است، بیان کرد: عفت و پاکدامنی در هر جامعه ای نشانه شخصیت، سعادت و مایه منزلت آن اجتماع است و پیامد آن تقوای الهی و تحقق ارزش های  معنوی در جامعه است.

وی عنوان کرد: حفظ حریم میان زن و مرد و رعایت عفت عمومی که در قالب پوشش کامل عینیت پیدا می کند جامعه را در مقابل آسیب های ناشی از بی بند و باری مصون می دارد.

وی حجاب و عفت را محور اساسی در الگوسازی دانست و افزود: با رعایت حجاب و عفاف؛ پیشتازی فرد در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه بیشتر می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: با توجه به اقتضائات روز جامعه؛ بسیج جامعه زنان با به کارگیری تمام ظرفیت ها و استفاده از شکوه و عظمت زن مسلمان ایرانی در مقابله با جبهه معارض برنامه های مختلفی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی

اعلام برنامه بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان جنوبی