مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-13ورزشي

اصفهان یکی از بهترین سالن های تنیس روی میز کشور را دارد


کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شرکت بازیکنان منتخب رده های پایه استان اصفهان، تیم ملی ایران و تیم های ملی نوجوانان و جوانان قطر در اصفهان در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کمپ تمرینی بین المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شرکت بازیکنان منتخب رده های پایه استان اصفهان و تیم های ملی نوجوانان و جوانان قطر زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی در اصفهان در حال برگزاری است.

این کمپ از 9 تیرماه آغاز شده و تا 29 تیرماه به میزبانی نصف جهان در محل خانه تنیس روی میز ادامه خواهد شد.

محسن شیشه گرها، سرمربی تیم ملی هوپس تنیس روی میز در مورد این کمپ اظهار داشت: قطری ها همه ساله برای برپایی اردوهای تدارکاتی به ایران می آیند و ملی پوشان قطر به مدت 20 روز در خانه تنیس روی میز اصفهان تمرین دارند.

وی با بیان این که این کمپ سال گذشته در تهران و امسال در اصفهان برگزار شد، گفت: امکانات بسیار خوبی در کمپ داریم و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام می شود تا بازیکنان ایران و قطر به آمادگی بالایی برسند.

شیشه گرها در پایان خاطرنشان کرد: خانه تنیس روی میز اصفهان یکی از بهترین مراکز تنیس روی میز کشور است که امکانات سخت افزاری بسیار خوبی دارد و محل مناسبی برای تمرین ملی پوشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان یکی از بهترین سالن های تنیس روی میز کشور را دارد

اصفهان یکی از بهترین سالن های تنیس روی میز کشور را دارد