مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:022023-07-22اقتصادي

دو بنای تاریخی مشگین شهر جهت بهره برداری به بخش خصوصی واگذار می شود


معاون میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: صندوق توسعه، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره برداری از دو بنای تاریخی کهنه قلعه و کاروانسرای قانلی بولاغ را به مزایده می گذارد.

- ایسنا/اردبیل معاون میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: صندوق توسعه، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره برداری از دو بنای تاریخی کهنه قلعه و کاروانسرای قانلی بولاغ را به مزایده می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم لطفی 31 تیر گفت: صندوق توسعه، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره برداری از دو بنای تاریخی شهرستان مشگین شهر را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می گذارد.

معاون میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: این بناها شامل کهنه قلعه با کاربری فرهنگی، تاریخی، پذیرایی و اقامتی و کاروانسرای قانلی بولاغ با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی تأکید کرد: صندوق احیاء در نظر دارد این بناها را براساس مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی به صورت قرارداد سرمایه گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره برداری مدت معین از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و طی تشریفات مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بنای تاریخی مشگین شهر جهت بهره برداری به بخش خصوصی واگذار می شود

دو بنای تاریخی مشگین شهر جهت بهره برداری به بخش خصوصی واگذار می شود