مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-27پزشكي

پزشک خانواده با طب ایرانی آشنا می شود


معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، از آموزش طب ایرانی به پزشکان خانواده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضایی زاده، با بیان اینکه طرح پزشک خانواده گامی در جهت تأمین عدالت بهداشتی و سلامتی جامعه است و می تواند برای ارتقای سطح بهداشت و پیشگیری از بیماری و بهبود کیفیت سلامت بسیار مؤثر باشد، گفت: یکی از اهداف مهم این برنامه ارتقای سواد سلامت آحاد جامعه است.

وی افزود: سواد سلامت عاملی مهم در ارتقای دانش و نگرش افراد نسبت به موضوع سلامتی است و از این رو نقش مؤثری در خودمراقبتی افراد، بهبود شاخص های سلامت و کاهش هزینه های بهداشتی درمانی خانوارها و نظام سلامت ایفا می کند.

معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه پزشک خانواده برنامه ای است که با مشارکت همه معاونت های وزارت بهداشت در حال انجام است، ادامه داد: با توجه به اهتمام وزارت بهداشت در اجرای این طرح، بازبینی و تولید محتواهای علمی برای پزشکان خانواده در دستور کار معاونت بهداشت قرار گرفته است.

رضایی زاده افزود: در همین راستا پس از اینکه مسئله پزشک خانواده امسال به صورت خاص مورد توجه قرار گرفت و قرارگاه پزشک خانواده در معاونت بهداشت تشکیل شد، تلاش شد تا این طرح پس از پایلوت هایی که داشته با قدرت بیشتری به سمت اجرایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک خانواده با طب ایرانی آشنا می شود

پزشک خانواده با طب ایرانی آشنا می شود