مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-04سياسي

مطالبی که در فضای مجازی برای تطهیر پهلوی مطرح می شود حقیقت ندارند


نویسنده کتاب «مورس» می گوید آنچه در فضای مجازی برای تطهیر رژیم شاهنشاهی به خصوص سازمان اطلاعات و امنیت کشور یا همان ساواک بیان می شود، حقیقت نیست و باید به منابع و اسناد موثق مراجعه کرد.

- نویسنده کتاب مورس می گوید آنچه در فضای مجازی برای تطهیر رژیم شاهنشاهی به خصوص سازمان اطلاعات و امنیت کشور یا همان ساواک بیان می شود، حقیقت نیست و باید به منابع و اسناد موثق مراجعه کرد.

سعید الفتی مدیر مؤسسه فرهنگی هنری هادی مشکات نور در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: کتاب مورس نوشته زهره سادات فرقانی با محوریت زندگی و خاطرات هشت تن از مبارزین و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری هادی مشکات نور و انتشارات نشر رأی نو منتشر و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: این کتاب با استناد به اسناد و مدارک باقی مانده در کمیته ضد خرابکاری ساواک نوشته شده است و نویسنده این کتاب با تحقیق و پژوهش های میدانی و مصاحبه با افراد، تلاش داشته تا مطالب مستند و دقیق بیان شوند.

الفتی افزود: با توجه به شرایط موجود و جا به جایی جلاد و شهید و تطهیر اقدامات سازمان امنیت و رژیم شاهنشاهی توسط دشمنان مطالعه این کتاب را به همه گروه های سنی به خصوص دهه هشتادی ها توصیه می کنم تا با اقدامات ساواک و رژیم شاهنشاهی بیشتر آشنا شوند، رژیمی که حقوق بشر در آن به هیچ عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبی که در فضای مجازی برای تطهیر پهلوی مطرح می شود حقیقت ندارند

مطالبی که در فضای مجازی برای تطهیر پهلوی مطرح می شود حقیقت ندارند