مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-03ورزشي

فرمول مشترک برای مجامع انتخاباتی/دستی که رو شده و اعتباری که نیست


وزارت ورزش در حالی از یک «فرمول مشترک» برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها پیروی می کند که مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی آن نشان داد دستش در این زمینه روشده است.

- وزارت ورزش در حالی از یک فرمول مشترک برای مجامع انتخاباتی فدراسیون ها پیروی می کند که مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی آن نشان داد دستش در این زمینه روشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اگرچه در اساسنامه فدراسیون های ورزشی و آیین نامه تدوین شده برای انتخابات فدراسیون ها در مورد زمان معرفی کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی مراجع ذی صلاح، هیچ قید و شرطی عنوان نشده اما وزارت ورزش دقیقاً از همین ضعف برای پیشبرد اهداف خود در رابطه با مجامع انتخاباتی استفاده کرده و راهی را در پیش گرفته که به نظر می رسد دیگر به ترکستان رسیده است.

به واقع عدم تعیین زمان برای اعلام نتیجه تایید صلاحیت کاندیداها، بهانه خوبی به دست وزارت ورزش داده تا به واسطه آن بتواند با یک فرمول و دست فرمان مشترک، مجامع انتخاباتی را هدایت کند اگرچه به نظر می رسد بعد از چند مجمع، دست وزارت ورزش در استفاده از این فرمول رو شده است؛ ترک محل مجمع توسط اکثر اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد آن هم پیش از حضور رییس مجمع، تاییدی بر این واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمول مشترک برای مجامع انتخاباتی/دستی که رو شده و اعتباری که نیست

فرمول مشترک برای مجامع انتخاباتی/دستی که رو شده و اعتباری که نیست