مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22اقتصادي

درآمد پیک موتوری در تهران چقدر است؟/ اجاره نجومی برای موتورسیکلت ها


بررسی آگهی ها برای استخدام پیک موتوری نشان می دهد که انواع آگهی برای جذب نیروی پیک موتورسیکلت وجود دارد و درآمد هایی از 7 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده است.

- خرید موتورسیکلت با چنین قیمت های نجومی باعث شده تا عده ای به فکر اجاره دادن و گروهی به فکر اجاره کردن این وسیله نقیله بیافتند.

چند هفته پیش یکی از روزنامه ها از بازار داغ اجاره موتورسیکلت گزارش داد و نوشت یکی از ارزان ترین انواع این وسیله نقلیه یعنی یک هوندا 125 ساده مدل 93، ماهی تا 6 میلیون تومان اجاره داده می شود که البته موعد اجاره 3 تا 6 ماهه است؛ یعنی 36 میلیون برای نصف سال.

  در همین خصوص آگاهی های زیادی در اینترنت موجود است که بر مبنای آن ها اجاره موتورسیکلت به صورت روزانه از 150 هزار تومان و ماهیانه 3.

5 میلیون تومان شروع می شود.

در یک آگهی اجاره روزانه 250 هزار تومان و ماهیانه 7.

5 میلیون تعیین شده و در یکی دیگر به روزانه 1 میلیون تومان هم می رسد.

  در یکی از این آگهی ها اینگونه نوشته است که سلام خدمت دوستان عزیز و زحمتکش که برای امرار معاش و در آوردن یک لقمه نان حلال مجبور به خیلی کار ها در زندگی نیز می شویم.

یک دستگاه موتور سیکلت باجاج (پالس پره) مشکی تمیییز و سلامت و بدون ریالی خرج آماده به کار به صورت یکساله همراه با قرارداد محضری به فرد منظم مرتب حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پیک موتوری در تهران چقدر است؟/ اجاره نجومی برای موتورسیکلت ها

درآمد پیک موتوری در تهران چقدر است؟/ اجاره نجومی برای موتورسیکلت ها