مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-25سياسي

برگزاری همایشی درباره تاثیر هوش مصنوعی بر رسانه


همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها دوشنبه (5 تیرماه) با حضور شماری از پژوهش گران، - همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها دوشنبه (5 تیرماه) با حضور شماری از پژوهش گران، صاحب نظران و استادان حوزه ارتباطات و رسانه در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، در همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا به مهمترین مسائل حوزه رسانه در مواجهه با پدیده هوش مصنوعی پرداخته می شود و سخنرانان در هشت محور به تبیین و بررسی این مواجهه دست خواهند زد.

هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه ای؛ هوش مصنوعی و محتوای صوتی و بصری رسانه ای؛ هوش مصنوعی و شکاف اطلاعاتی؛ هوش مصنوعی؛ گونه شناسی جامعه شناختی؛ هوش مصنوعی و حریم خصوصی کاربران رسانه؛ هوش مصنوعی و اخلاق رسانه ای؛ هوش مصنوعی و آینده مشاغل رسانه ای؛ و هوش مصنوعی و سیاستگذاری رسانه ای، محورهای همایش مذکور را تشکیل می دهند.

منصوره فصیح، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ احمد نیک آبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر؛ نوید باصری، مدیر گروه امنیت فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایشی درباره تاثیر هوش مصنوعی بر رسانه

برگزاری همایشی درباره تاثیر هوش مصنوعی بر رسانه