مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09فرهنگي

تبریک کانون نمایشنامه نویسان به جهانگیریان برای نامزدی جایزه آلما


کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران به عباس جهانگیریان برای نامزدی جایزه جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) تبریک گفت.

- کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران به عباس جهانگیریان برای نامزدی جایزه جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران به مناسبت نامزدی عباس جهانگیریان نویسنده ادبیات کودکان و نوجوانان برای جایزه جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام تبریک کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران آمده است: جناب استاد عباس جهانگیریان، عضو محترم کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران نامزدی شما برای جایزه جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آلما) کمترین شادباش و خسته نباشید به سال هایی است که برای کودکان و نوجوانان ایران زمین قلم زدید، رؤیا ساختید، چراغ روشن کردید، امید و آگاهی دادید تا زبان و فرهنگ و سرزمین شان را دوست داشته باشند.

بسیاری از آن نونهالان در سایه سار درخت معرفت شما اکنون به برنایی رسیده اند.

خوشا ما و ایران که بزرگانی چون شما را در کنار خویش داریم.

کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، نامزدی جناب عباس جهانگیریان، عضو این کانون را برای جایزه ی جهانی آسترید لیندگرنِ سوئد (آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک کانون نمایشنامه نویسان به جهانگیریان برای نامزدی جایزه آلما

تبریک کانون نمایشنامه نویسان به جهانگیریان برای نامزدی جایزه آلما