مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-11سياسي

صلح و سازش بین 2 عشیره در اهواز به حرمت دهه ولایت


2 عشیره در شهرستان اهواز که چهار ماه پیش بر سر اختلافاتی نزاع داشتند به حرمت امام علی (ع) و دهه ولایت با هم صلح و سازش کردند.

- اهواز- رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: 2 عشیره در شهرستان اهواز که چهار ماه پیش بر سر اختلافاتی نزاع داشتند به حرمت امام علی (ع) و دهه ولایت با هم صلح و سازش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در این خصوص اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاعی در اهواز بین 2 عشیره رخ می دهد که منجر به مجروح شدن خانمی شده و این حادثه باعث تشدید اختلافات فی مابین آنان می شود.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: به منظور رفع کدورت ها بین این 2 عشیره، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر در راستای اصلاح ذات البین به پرونده ورود کرده و اقدامات لازم را برای حل و فصل موضوع انجام داد.

وی بیان کرد: اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر چندین جلسه بین بزرگان 2 عشیره را برگزار کرد که در نتیجه این 2 عشیره با تاسی به مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و ایام الله دهه مبارک ولایت با هم مصالحه و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: یکی از مهمترین شاخص فاخر و عامل اصلی گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش بین مردم خوزستان، ولایی بودن این مردم و همچنین اعتقاد راسخ و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش بین 2 عشیره در اهواز به حرمت دهه ولایت

صلح و سازش بین 2 عشیره در اهواز به حرمت دهه ولایت