مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12سياسي

کنگره 3 هزار شهید استان سمنان جریان سازی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای استان سمنان همزمان با بهار سال آتی باید حائز اهداف مهمی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشست برنامه ریزی اجلاسیه شهدای میامی در فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در میامی میزبانی خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی در شهرستان پیرامون گرامیداشت یاد شهدا صورت گرفته است.

وی کنگره شهدا را جریان ساز دانست و تأکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، هر چه عزت در این چهار دهه در سطح بین المللی و ملی داریم، مرهون شهدا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در منظومه فکری امامین انقلاب، زنده ماندن اسلام به محرم و صفر است، بیان کرد: محرم و صفر یکی از نمادهای ایثار و شهادت است و از این حیث، قطعاً باید کنگره شهدای استان سمنان نیز جریان ساز باشد.

ریواده با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی دولت گفتمان امامین انقلاب اسلامی است، گفت: از این بابت چند نکته دارای اهمیت است که باید این نکات خلاقانه و متفکرانه در اجلاسیه های شهدای شهرستان های استان سمنان و همچنین کنگره بزرگ سه هزار شهید استان سمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 3 هزار شهید استان سمنان جریان سازی شود

کنگره 3 هزار شهید استان سمنان جریان سازی شود