مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:262023-06-28سياسي

زمزمه روح بخش دعای عرفه در کربلای ایران طنین انداز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، آیین قرائت دعای پرفیض و روح بخش عرفه همزمان با فرا رسیدن نهم ذی حجه، با حضور گسترده و پرشور زائران و عاشقان خاندان نبوت علیهم السلام به یاد دعای امام حسین(ع) در صحرای عرفات، عصر امروز در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در این روز با برکت که دعا به استجابت نزدیک تر است، با دل های مشتاق و چشمان اشک بار، حمد و سپاس نعمت های فراوان خداوند را به جای آورده و با یادآوری مشکلات و تب وتاب های زندگی، برای جلب رحمت الهی و طلب آرامش و عافیت، دست های دعا را رو به آسمان گشودند.

  شرکت کنندگان در مراسم معنوی روز عرفه که روز نیایش معنوی و مناجات با خالق هستی است، ضمن رازونیاز و زمزمه عارفانه دعای روح بخش عرفه، از پروردگار متعال طلب بخشش و عاقبت بخیری کردند چراکه در این روز درهای رحمت الهی بر روی همه بندگان گشوده است.

مردم ولایتمدار ملک ری و استان تهران، به یاد زمزمه های عارفانه و عاشقانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همنوا با امام زمان(عج) دعای عرفه را قرائت کردند و با تضرع و استغاثه به درگاه الهی، فرج حضرت ولی عصر(عج)، سلامتی بیماران و رفع مشکلات و گرفتاری ها را از خداوند منان طلب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه روح بخش دعای عرفه در کربلای ایران طنین انداز شد

زمزمه روح بخش دعای عرفه در کربلای ایران طنین انداز شد