مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-21دانش

صالحی: پنج درصد از بودجه دانشگاه ها به پژوهانه اختصاص می یابد


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس شیوه نامه اجرایی جدید اعطای پژوهانه (گرنت) پنج درصد از کل بودجه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید به این بخش اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه ها آیین نامه های مختص خود را برای اعطای پژوهانه دارند، این شیوه نامه به آیین نامه های آنها اضافه می شود و به معنای جایگزینی با آیین نامه ها نیست.

وی تاکید کرد: این شیوه نامه طی هفته گذشته به همه معاونان پژوهشی ارجاع شده و بعد از بررسی نهایی در این نشست به هیات امنا و هیات ممیزی وزارت علوم برای تصویب نهایی ارائه می شود.

معاون وزیر علوم در تشریح این شیوه نامه افزود: بر اساس این شیوه نامه، طرح هایی که در سامانه نان ثبت شده و ارتباط با صنعت دارد، از ضریب بیشتری پژوهانه برخوردار می شوند.

صالحی اظهار داشت: بر اساس این شیوه نامه پنج درصد از کل بودجه تملک و دارایی و بودجه عمومی دانشگاه ها باید به پژوهانه تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: پنج درصد از بودجه دانشگاه ها به پژوهانه اختصاص می یابد

صالحی: پنج درصد از بودجه دانشگاه ها به پژوهانه اختصاص می یابد