مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-13بين الملل

حزب الله لبنان همسویی آتن با تل آویو در بازداشت یک شهروند لبنانی را محکوم کرد


حزب الله لبنان همسویی آتن با تل آویو در بازداشت یک شهروند لبنانی را محکوم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله لبنان، اقدام دولت یونان از بازداشت سهی بشاره فعال لبنانی در فرودگاه آتن و ممانعت از ورودش به یونان، را محکوم کرد.

  سهی بشاره، فعال لبنانی وابسته به حزب کمونیست این کشور است که برای اقدام به کشتن آنتوان لحد ژنرال طرفدار اسراییل در سال 1988 معروف است.

وی زمانی که تنها 21 سال داشت، به لحد که جنوب لبنان را با همکاری رژیم صهیونیستی اداره می کرد، شلیک کرد اما این ژنرال لبنانی زنده ماند و بشاره پس از هفته ها شکنجه، 10 سال در خیام در مرکز کوه های جنوب لبنان که توسط اسراییل احداث شده بود و ارتش لبنان جنوبی آن را اداره می کرد در اسارت ماند.

روز گذشته (چهارشنبه، 12 جولای)، سهی بشاره که در فرودگاه آتن توقیف شده، بود به لبنان بازگشت تا از آنجا به سوییس که در آن اقامت دارد، بازگردد.

وی پس از ورود به فرودگاه آتن، از سوی مقامات یونانی دستگیر شد و بلافاصله به بازداشتگاهی در خارج از فرودگاه انتقال یافت و پس از بازجویی به لبنان بازگردانده شد و به او اعلام شد که حق ورود به یونان را ندارد.

  مرکز رسانه ای حزب الله لبنان نیز امروز، با انتشار بیانیه ای این رفتار مقامات یونانی در حق این شهروند لبنانی - سوییسی را محکوم و اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان همسویی آتن با تل آویو در بازداشت یک شهروند لبنانی را محکوم کرد

حزب الله لبنان همسویی آتن با تل آویو در بازداشت یک شهروند لبنانی را محکوم کرد